5 התפקידים המבוקשים והמתגמלים ביותר בהייטק

with אין תגובות

ההיי טק הישראלי מתרחב, סטארט אפים חדשים קמים כמעט מידי יום וגם יותר ויותר חברות גלובליות מחפשות עובדים ישראלים ומעלות את הביקוש לעובדים.

כמעט בכל שנה מתפתחים מקצועות או מיומנויות ספציפיות שהביקוש אליהם עולה משמעותית. עולם ה-Mobile וה-Web למשל, מתקדם בשנים האחרונות בצעדי ענק כמו גם עולמות הרשתות חברתיות, ונוצר ביקוש לעובדים שמתמחים ב-Mobile או Web מובייל, אם זה בפיתוח, תפקידי ניהול או בדיקות. 

עוד מגמה שמתפתחת בשנים האחרונות היא העדפה של עובדים עם כישורים רוחביים, שהשליטה שלהם בכמה תחומים בעבודה עוזרת להם לענות על הצרכים הדינאמיים של החברה. 

בסיכום שנת 2016, ישנם כמה תפקידים שהעובדים המתמחים בהם נחשבים למבוקשים במיוחד, ונהנים ממשכורות מתגמלות. הנה כמה מהם:

 

מפתח Big Data

בעולם בו מידע הוא הכל, מפתחי Big Data מחזיקים את המפתח להצלחה של כמעט כל חברה. השימוש בקוד פתוח בסביבה מרובת נתונים יוצר אתגרים חדשים והצורך לתת מענה  למיליוני משתמשים בו זמנית הופך את עבודתו של מפתח Big Data  לקריטית. ב- 2016 נרשם ביקוש גבוה במיוחד לתכניתני  JAVA Big Data , SCALA Big Data ומפתחי Big Data Python.

מפתחי Big Data בעלי ניסיון של 3 שנות ניסיון ומעלה מרוויחים בממוצע 28,000- 35,000 ש"ח.

 

מפתחי Mobile iOS / Android

ה-Mobile הוא השליט החדש של עולם הדיגיטל, והמחקרים בשנים האחרונות מראים שהמשתמשים מבלים יותר זמן בגלישה, רכישה או חיפוש בסמארטפונים וטבלטים לעומת ירידה בשימוש בנייחים. לכן זה רק טבעי שהעובדים בתחום נהנים מעלייה ברורה בביקוש לשרותיהם, ובהתאמה לעלייה בשכר הממוצע. מפתחי Android ו-  iOS עם ניסיון של שנתיים עד חמש מרוויחים בממוצע 25,000 -31,000 ש"ח.

 

 DevOps Linux

פיתוח יעיל ופרודוקטיבי הוא תנאי ראשון להצלחתו של ארגון. חברות ההיי טק מייעלות כל הזמן את סביבת הפיתוח שלהן כדי לענות על צרכי הלקוחות בקצב מהיר ולשמור על היכולת שלהם להצליח בסביבה תחרותית. כדי להבטיח יעילות מקסימלית, תפקיד ה- Devops נוצר מצורך זה.  התפקיד מצריך  הבנה ורקע בתשתיות, פיתוח, אוטומציה וניהול תצורה. הביקוש ל-Devops בעיקר ב-Linux זינק בשנתיים האחרונות, ובעלי ניסיון של שנתיים עד חמש מרוויחים בממוצע 25,000-30,000 ש"ח.

 

Full Stack Developer

עולם פיתוח ה-Web הוא מורכב ומגוון, וברוב המקרים פיתוח יכלול כמה שלבים ומספר ממשקים. חלק מהמפתחים מתמחים בפיתוח Client/Front End ואחרים ב-Server/Back End. היום חברות רבות מחפשות מפתחים ששולטים בכל הממשקים, והשאיפה היא שהמפתח ישלוט בכמה שיותר שפות. וזו בעצם ההגדרה של Full Stack Developer. מפתח עם כישורים רוחביים ושליטה בשפות רבות הפך למבוקש מאוד, ומפתחים שעומדים בדרישות נהנים משכר מעולה. שפות הפיתוח המבוקשות ביותר למפתח Full Stack הן Java, NodeJS, Scala, #C. מפתח עם שלוש עד שש שנות ניסיון נהנה משכר של 25,000 -32,000 ש"ח.

 

 

Front End Developer

מפתחי Front End טובים הם די נדירים ומעסיקים יעשו הרבה כדי לזכות בהם, ואפילו יותר כדי לשמר אותם. מה שהופך את המקצוע הזה לכל כך מורכב הוא העולמות השונים ש Front End Developer אמור להכיר. Full Stack Developer למשל אמור לשלוט בשפות שונות, אבל התפקיד שלו מתמקד בעולם פיתוח תוכנה. Front End Developer לעומת זאת, אחראי על פיתוח תוכנה למערכות מבוססות web, (בעיקר דפדפנים), אבל כאשר הוא כותב קוד הוא חייב לשלוט גם בעולם חווית המשתמש והעיצוב. בעצם Front End Developer הוא תפקיד שמשלב פיקסלים, פונטים וצבעים עם אלגוריתמים.  Front End Developer עם שלוש עד חמש שנות ניסיון ירוויח בממוצע 25,000- 30,000 ש"ח.

 

TechTalent מתמחה בגיוס מועמדים לתפקידים טכנולוגיים ועובדת עם חברות סטארט אפ וחברות ההייטק המבוקשות בתעשייה. למציאת משרה מתאימה עבורכם או לכל שאלה או ייעוץ , ניתן לפנות דרך האתר www.techtalent.co.il או ליצור קשר עם הצוות שלנו בכתובת : Info@techtalent.co.il 

Share